صحبت‌های اوسمار پس از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان | کامبک پرسپولیس در تاریخ می‌ماند جدول لیگ برتر فوتبال ایران پس از پایان هفته بیست و هشتم | پرسپولیس، صدر را از استقلال قاپید! ویدیو گل چهارم پرسپولیس به استقلال خوزستان توسط اورونوف (۴ خرداد) | کامبک پرسپولیس کامل شد! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و هوادار (۴ خرداد ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان جایگاه سوم را تثبیت کردند ویدیو واکنش علیرضا بیرانوند به شعار هواداران پرسپولیس در بازی با استقلال خوزستان نتیجه بازی استقلال و نساجی قائمشهر | استقلال نبرد و دوم شد+ ویدیو گل‌ها(۴ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال تهران و نساجی قائمشهر(۴ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان | کامبک سرخپوشان در ثانیه های پایانی(۴ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس تهران و استقلال خوزستان(۴ خرداد ۱۴۰۳) پخش زنده بازی استقلال و نساجی در لیگ برتر فوتبال ایران (۴ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال ایران (۴ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پایان قایدی در الاتحادکلبای امارات پرونده استقلال با سانتاکلارا بسته شد تهدید داور بازنشسته فوتبال ایران به قتل!+ عکس عنایتی: باشگاه تصمیم می‌گیرد هفته آخر با استقلال کجا بازی کنیم باشگاه استقلال: با هیچ بازیکنی تمدید نکردیم نکونام: باید هوشیار باشیم پخش زنده بازی الریاض و النصر در لیگ حرفه‌ای عربستان (۳ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بوکسور‌های ایران یک قدم تا المپیک تاریخ و ساعت بازی تراکتور و پیکان در هفته بیست و هشتم | مطهری به دنبال جبران مافات در لیگ برتر
سرخط خبرها

بیانیه استقلال درباره حواشی فینال جام حذفی+ویدئو

  • کد خبر: ۱۶۷۳۵۳
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸
بیانیه استقلال درباره حواشی فینال جام حذفی+ویدئو
چهارشنبه ۱۰ خرداد ماه استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی به مصاف هم رفتند و در این دیدار پر حواشی و در ۱۲۰ دقیقه استقلال بازی را با نتیجه ۲ بر یک به تیم رقیب تهرانی واگذار کرد. حواشی این مسابقه باعث شد امروز باشگاه استقلال درباره اتفاقات آن بیانیه صادر کند.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه استقلال بیانیه جدیدی درباره داوری دربی و درگیری در رختکن پس از شکست مقابل پرسپولیس منتشر کرد و نوشت: در خصوص مسابقه فینال جام حذفی، ارایه چند نکته ضروری است:

۱- شب گذشته فصل ۰۲-۱۴۰۱ برای استقلال با نایب قهرمانی در جام حذفی به پایان رسید. از بابت اینکه نتوانستیم جامی که حداقل حق شما هواداران عزیز بود را کسب کنیم، عذرخواهی می‌کنیم.

۲- دلیل اخراج سرمربی استقلال برای هیچکس مشخص نیست. در حالی که هیچ گونه اتفاق خاصی نیفتاد و مساله‌ای کنار خط پیش نیامد، ناگهان ریکاردو ساپینتو از زمین مسابقه اخراج شد که این موضوع بسیار عجیب است.

۳- در مورد اتفاقات داوری، بار‌ها و بار‌ها صحبت کرده‌ایم، اما متاسفانه در مسابقه فینال هم شاهد اشتباهات پرتعداد داوری بودیم، از جمله اخراج نادرست ساپینتو، سوت‌های اشتباه و نادرست، اخطار‌های داده نشده، سوت‌هایی که باید برعکس زده می‌شد و صحنه منجر به گل دوم که هیچ گونه خطایی صورت نگرفت.

۴- شایعات ناپسند و کاملا کذبی در خصوص رختکن استقلال پس از مسابقه منتشر شده که از اساس نادرست است و واقعیت ندارد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->